ORTA VE UZUN VADEDE (3 İLA 5 YIL) HEDEFLERİMİZ

ORTA VE UZUN VADEDE (3 İLA 5 YIL) HEDEFLERİMİZ Öncelikli Konular İlgili BM Sürdürülebilir Kalkınma Amacı İlgili Sermaye Öğesi
Reel sektörün ve hane halkının finansal ihtiyaçlarını etkin bir şekilde fonlamaya devam edeceğiz. Sorumlu Finansman ve Sürdürülebilir Kalkınma SKA 2, SKA 5, SKA 6, SKA 7, SKA 8, SKA 9, SKA 10, SKA 11, SKA 12, SKA 13, SKA 17
Entegre Yönetim Sistemi’nin (ISO 9001-ISO 14001-ISO 45001) devamlığını sağlayarak personel farkındalığının artırılması amacıyla çalışmalarımızı sürdüreceğiz. İklim Değişikliği ve Banka Çevre Performansı SKA 6, SKA 13, SKA 15
Bankamız hisse senedi ve sabit getirili menkul kıymet yatırımcıları ile etkin iletişime devam ederek yatırımcı tabanını genişletmeye devam edeceğiz. Paydaş İletişimi ve Şeffaflık SKA 8, SKA 10, SKA 16
Sürdürülebilirlik konusunda farkındalığın artırılması amacıyla eğitimlerin çeşit ve sayılarını artıracağız. Kapasite Geliştirme ve Yetenek Yönetimi SKA 4, SKA 5, SKA 8, SKA 10
Sürdürülebilir bir ekonomi, toplum ve çevre konularındaki değer yaratma çalışmalarımızı ulusal ve uluslararası platformlarda daha görünür kılmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Sorumlu Finansman ve Sürdürülebilir Kalkınma SKA 2, SKA 5, SKA 6, SKA 7, SKA 8, SKA 9, SKA 10, SKA 11, SKA 12, SKA 13, SKA 17
Birleşmiş Milletler Çevre Programı Finans Girişimi (UNEP FI) Sorumlu Bankacılık Prensiplerini imzalamayı hedefliyoruz. İklim Değişikliği ve Banka Çevre Performansı SKA 7, SKA 8, SKA 9, SKA 11, SKA 12, SKA 13
Banka çevre performansına katkı sağlamak amacıyla CDP İklim Değişikliği Programı kapsamında “B-” seviyesinde olan performans notumuzun “A” seviyesine yükseltilmesi için çalışmalar yapacağız. İklim Değişikliği ve Banka Çevre Performansı SKA 7, SKA 11, SKA 12, SKA 13
CDP Su Programı kapsamında “B” seviyesinde olan performans notumuzun “A” seviyesine yükseltilmesi için çalışmalar yapacağız. İklim Değişikliği ve Banka Çevre Performansı SKA 6, SKA 11, SKA 12, SKA 13
Yatırımcılar için kalıcı değer yaratabilecek yatırım fırsatlarını Bankamız bünyesinde oluşturmak üzere, sorumlu ve yeşil finansman konularında piyasada aktif rol oynamak için faaliyetlerimizi yürüteceğiz. Sorumlu Finansman ve Sürdürülebilir Kalkınma SKA 2, SKA 5, SKA 6, SKA 7, SKA 8, SKA 9, SKA 10, SKA 11, SKA 12, SKA 13, SKA 17
Yerel ve uluslararası sürdürülebilirlik endekslerine ilişkin skorumuzun iyileştirilmesine yönelik çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Kurumsal Yönetim SKA 8, SKA 16
Mevcut durumda işlem görmekte olduğumuz Sürdürülebilirlik Endekslerinde (BIST Sürdürülebilirlik Endeksi, FTSE4Good Emerging Markets Endeksi ve Bloomberg Cinsiyet Eşitliği Endeksi) önümüzdeki dönemde de devamlılığımızın sağlanması ve diğer kabul görmüş sürdürülebilirlik endekslerinde de yer almak üzere çalışmalarımıza yön vereceğiz. Fırsat Eşitliği ve Çeşitlilik SKA 5, SKA 8, SKA 10
Şube dışı kanallardan yapılan işlemlerin payı ve dijital kanalların toplam işlemler içindeki payını artırmayı hedefliyoruz. Dijital Dönüşüm SKA 8, SKA 9, SKA 12, SKA 13, SKA 17
Günümüzün en önemli küresel çevre sorunlarından biri olan iklim değişikliği ile mücadeleye katkı vermek üzere birçok uluslararası öncü organizasyonun liderliğinde yürütülen Bilim Temelli Hedef girişimi (Science Based Targets initiative) kapsamında karbon emisyonu azaltım taahhüdü vereceğini açıklayan ilk Türk kamu bankası olarak da faaliyetlerimize uluslararası standart getirmeye ve küresel yatırımcılar nezdinde itibarımızı güçlendirmeye devam edeceğiz. İklim Değişikliği ve Banka Çevre Performansı SKA 6, SKA 13, SKA 15
Açık Bankacılık alanında uygulamalarımızı geliştirmeye devam edeceğiz. Dijital Dönüşüm SKA 8, SKA 9, SKA 12, SKA 13, SKA 17
Dijital dönüşümü destekleyen kültürel dönüşüm programları yapmaya devam edeceğiz. Kapasite Geliştirme ve Yetenek Yönetimi SKA 4, SKA 5, SKA 8, SKA 10
Açık İnovasyon alanında uygulamalarımızı geliştirmeye devam edeceğiz. Dijital Dönüşüm SKA 8, SKA 9, SKA 12, SKA 13, SKA 17
Yolculuk haritası tasarımları ile uçtan uca "VakıfBanklı Olmak" deneyimini detaylı incelemeyi ve müşterilerin etkileşim noktalarındaki deneyimlerini iyileştirmeyi hedefliyoruz. Müşteri Deneyimi ve Memnuniyeti SKA 8, SKA 9, SKA 10
Kağıtsız bankacılık projesi kapsamında kağıt tüketiminin önüne geçerek tüm süreçlerimizi dijitale taşımaya devam edeceğiz. Dijital Dönüşüm SKA 8, SKA 9, SKA 12, SKA 13, SKA 17
Karma öğrenme modeli ile sunduğumuz eğitim programlarımızı destekleyecek ve çalışanlarımızın gelişimini kolaylaştıracak “kişiselleştirilmiş ve adaptif öğrenme” uygulamalarının öğrenme ekosistemimizdeki payını dijital platformlar aracılığıyla artırmayı planlıyoruz. Kapasite Geliştirme ve Yetenek Yönetimi SKA 4, SKA 5, SKA 8, SKA 10
Dijital alışveriş ekosistemine mobil bankacılık uygulamasının entegre edilmesini hedefliyoruz. Dijital Dönüşüm SKA 8, SKA 9, SKA 12, SKA 13, SKA 17
Müşteri memnuniyetinin artırılması için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Müşteri Deneyimi ve Memnuniyeti SKA 8, SKA 9, SKA 10

GRI 2-22, 2-29, 3-1