VKF_FRAT_2018_01_MTB

VakıfBank 2018 Faaliyet Raporu 89 sıra yıl içinde çalışan ve emeklilere özel birçok faaliyete imza atılmıştır. Aynı zamanda her bir çalışanın birer marka temsilcisi olmasından hareketle kurum içinde bilginin doğru ve zamanında akışı için özel çaba sarf edilmiş, çalışanlarla sürekli iletişim halinde olunmuştur. Böylelikle iletişim döngüsünün 360 değil 720 derece olması sağlanmıştır. 2018 yılı, VakıfBank Kurumsal İletişim yaklaşımında araştırma ve analizlere özel önem verilen bir yıl olarak da öne çıkmıştır. Bu yıl marka, reklam, müşteri memnuniyeti ve WAO, itibar, gizli müşteri ile bankacılık ürünlerinde tutum ve deneyim araştırmaları yapılmıştır. Bu araştırmalardan çıkan sonuçlar ilgili birimler ile paylaşılarak güçlü yönlerin yanı sıra gelişim alanları da belirlenmiş, Banka’nın genel stratejisinin belirlenmesine katkı sağlanmıştır. Ayrıca reklam kampanyaları öncesi ve sonrasında yapılan derinlemesine test ve araştırmalarla bu alandaki yol haritası belirlenmiştir. Kurum genelinde bir araştırma kültürünün yaygınlaşması da bu yıl temin edilmiştir. VakıfBank Kurumsal İletişim çalışmalarının başarısı ulusal ve uluslararası ödüllerle de taçlandırılmıştır. Medya kullanımından veri kullanımına, etkinlik yönetiminden sponsorluğa kadar kazanılan ödüllerden bir tanesi de “Stevie – PR/Yılın İletişim Departmanı” ödülüdür. Bunun yanı sıra VakıfBank Kristal Elma’da üç, Stevie’de sekiz, Felis’te bir ve Global Brands Magazine’de ise iki dalda ödüle layık görülmüştür.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzMzNjEw