VKF_FRAT_2018_01_MTB

VakıfBank 2018 Faaliyet Raporu 81 planlanmaktadır. 2018 yılı başından itibaren ise yeni ticari internet bankacılığı ve ticari mobil bankacılık uygulamalarının yaygınlaştırılmasına devam edilmiştir. Ticari mobil uygulamasının işlem fonksiyonlarının çeşitlendirilmesine 2019 yılında ağırlık verilmesi planlanmaktadır. Ayrıca müşteri deneyimini artırmak adına 2019 yılı içinde müşteri deneyimini takip eden programların dijital kanallara entegre edilerek müşteri deneyiminin en üst seviyeye çıkarılması hedeflenmektedir. VakıfBank ATM’leri yenileniyor VakıfBank, Türkiye genelinde tüm bölgelerde geniş bir alana dağılan 4.176 adet ATM ağıyla, müşterilerinin ihtiyaçlarını hızlı, güvenilir ve pratik çözümler sunarak karşılama hedeflerini 2018 yılında da gerçekleştirmeye devam etmiştir. Bu dönemde Banka hizmet kalitesinin artırılması amacıyla ATM’lerini Recycle özellikli ATM’lere dönüştürmeye devam etmektedir. Banka’nın yenilenen mobil uygulaması QR Kod hizmeti ile müşterilerin kart kullanmadan VakıfBank ATM’lerinden para çekme ve para yatırma işlemleri gerçekleştirebilmesine olanak sağlanmıştır. 2018 yılında mobil bankacılık müşteri sayısı %53 artarak 3,4 milyonu aşmıştır.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzMzNjEw