VAKIFBANK_2017_FAALIYET_RAPORU_TR
BÖLÜM I: SUNUŞ 88 VakıfBank 2017 Faaliyet Raporu Yeni dönem vizyonunu “Güçlü Türkiye’nin Lider Bankası” olarak belirleyen VakıfBank, yeni marka konseptini “yanındaki güç” olarak belirlemiştir. 2017 YILI FAALİYETLERİ »» YENI MARKA KONSEPTI “YANINDAKI GÜÇ” 2017 yılı, VakıfBank için finansal tablolardaki başarının yanı sıra kurumsal imaj çalışmaları ve marka bilinirliğinin artırılması yönünde yapılan çalışmalar açısından da verimli bir yıl olmuştur. Yeni dönem vizyonunu “Güçlü Türkiye’nin Lider Bankası” olarak belirleyen VakıfBank, yeni marka konseptini “yanındaki güç” olarak belirlemiş ve Kasım ayında yapılan relansmanla birlikte iletişim çalışmalarını bu yönde şekillendirmiştir. Geliştirilen bu konsept doğrultusunda “yanındaki güç” imajının kamuoyunda kabul görmesi amacıyla televizyon, dijital ve yazılı basın, sosyal medya kanalları, radyo, sinema ve açık hava mecralarında tanıtım kampanyası düzenlenmiştir. 2017 yılı boyunca ayrıca Banka’nın ürün ve hizmetlerinin tanıtılması amacıyla iletişim çalışmaları yürütülerek mevcut ve potansiyel müşterilerle etkin, verimli ve güçlü temaslar kurulması sağlanmıştır. Yine yıl boyunca yapılan sponsorluk ve iş birlikleriyle markanın sosyal ve prestijli alanlarda görünürlüğü sağlanmış, sosyal sorumluluk kapsamındaki çalışmalarla topluma karşı ödevlerin yerine getirilmesi yönünde çaba sarf edilmiştir. Yılın öne çıkan kampanyalarında ilk olarak Mart ayında, KOBİ’lere yönelik Kredi Garanti Fonu teminatlı kredi kampanyası ile kurumsal imaj filmi olan ve “Ben Anadoluyum” olarak adlandırılan kampanya çeşitli mecralarda kamuoyuna duyurulmuştur. Yine aynı dönemde güçlü Türkiye’nin yanındaki güç olan VakıfBank’ın ülke kalkınmasına verdiği destek “VakıfBank hep yanında” filmiyle bir kez daha duyurulmuştur. VakıfBank’ın Geleneksel Bayram kredisi Ağustos ayında çizgi üstü ve çizgi altı mecralarda yayımlanarak bireysel segmentteki müşterilere tanıtılmıştır. Banka’nın 30 yılı aşkın süredir desteklediği ve hem markanın hem de ülkemizin gururu olan VakıfBank Spor Kulübü’nün yeni sezon öncesinde tanıtımının yapılması ve başarılarının hatırlatılması amacıyla hazırlanan “Biz VakıfBank Spor Kulübüyüz” temalı reklam filmi de Ekim ayından itibaren ekranlarda ve dijital mecralarda yerini almıştır. Kasım ayında ise yenilenen marka konsepti doğrultusunda toplumun her kesimi tarafından kabul gören ve markayla imaj olarak uyuşan oyuncu Engin Altan Düzyatan’ın rol aldığı “VakıfBank, yanındaki güç” konulu reklam kampanyası tüm mecralarda kamuoyuna duyurulmuştur. Bu kampanyalar dışında VakıfBank, yıl içinde konvansiyonel medya ve sosyal medya kanalları üzerinden sürdürdüğü iletişim çalışmalarıyla markanın itibarının korunup bilinirliğinin geliştirilmesini sağlamıştır. KURUMSAL İLETİŞİM Kasım ayında yenilenen marka konsepti doğrultusunda toplumun her kesimi tarafından kabul gören ve markayla imaj olarak uyuşan oyuncu Engin Altan Düzyatan’ın rol aldığı “VakıfBank, yanındaki güç” konulu reklam kampanyası tüm mecralarda kamuoyuna duyurulmuştur.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MzMzNjEw