VAKIFBANK_2017_FAALIYET_RAPORU_TR
63 VakıfBank 2017 Faaliyet Raporu 2017 yılında VakıfBank müşterilerine E-Arşiv ürünü sunulmaya başlanmış, E-Çözümler çerçevesinde lider banka olma yolunda adımlar atılmıştır. Dijitalleşme ve finansal teknoloji (Fin-Tech) firmaları ile yakın iş birliği Nakit Yönetimi’nin ana hedefleri arasında yer almış, bu doğrultuda birçok elektronik para kuruluşu ile entegrasyon sağlanmış, ayrıca VakıfBank ve Compay Ödeme arasında gerçekleştirilen çalışmalar ile e-ticaret alışverişlerinde kredi kartına alternatif olarak online havale ile ödeme yöntemi VakıfBank müşterilerinin kullanımına sunulmuştur. Banka ve müşterilerin operasyonel iş yükünü azaltan ve ödemelerini muhasebeleştirmelerine katkı sağlayan Toplu Ödeme Sistemi ile gerçekleştirilen işlem hacminde %27, işlem adedinde ise %55’lik artış sağlanmıştır. E-Dönüşüm projeleri 2017 yılı içerisinde de nakit yönetimi faaliyetlerinin odağında bulunmaya devam etmiş, bu kapsamda E-Fatura Özel Entegratörlük hizmetini kullanan müşteri sayısında bir önceki yıla göre %12, E-Defter hizmetini kullanan müşteri sayısında ise %5 artış gözlenmiştir. E-Fatura ve E-Defter hizmetlerinin yanı sıra 2017 yılında müşterilere E-Arşiv ürünü de sunulmaya başlanmış olup, E-Çözümler çerçevesinde lider banka olma yolunda adımlar atılmıştır. Ticari ve kurumsal segmentte müşterilerin ihtiyaçları ve teknolojik gereksinimleri göz önünde bulundurularak güncellenen, tüm ihtiyaçlara cevap verilmesi için tasarlanan Çek Entegrasyonu Sistemi, Toplu Ödeme Sistemi, MT940 ve Online Hesap Hareketleri web servisi ürünleri etkin bir şekilde kullanılmaya başlanmış olup müşteri bağlılığı yaratan ürünler ile müşterilerin ana bankası olunması amaçlanmaktadır. »» 2018 PROJEKSIYONU Rekabetçi piyasa ve müşteri ihtiyaçları paralelinde tüm nakit yönetimi ürünlerinin geliştirilmesi sürecek olup ürün kalitesi ve müşteri memnuniyeti VakıfBank’ın birincil amacı olmaya devam edecektir. Müşteri ihtiyaçları ve gelişen teknoloji doğrultusunda VakıfBank 2018’de geliştireceği yeni ürünler ile birlikte müşteri tabanını genişletmeyi ve mevcut müşterileriyle olan iş birliğini daha da güçlendirmeyi hedeflemektedir. Banka ve müşterilerin operasyonel iş yükünü azaltan ve ödemelerini muhasebeleştirmelerine katkı sağlayan Toplu Ödeme Sistemi ile gerçekleştirilen işlem hacminde %27, işlem adedinde ise %55’lik artış sağlanmıştır.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MzMzNjEw