VAKIFBANK_2017_FAALIYET_RAPORU_TR

61 VakıfBank 2017 Faaliyet Raporu VakıfBank, Özel Bankacılık alanında varlık büyüklüğünü %40 oranında artırarak 2017 yılını 3 milyar TL’nin üstünde bir varlık büyüklüğü ile kapatmıştır. Kuruluşundan bugüne yedi yılı geride bırakan VakıfBank Özel Bankacılık, VakıfBank’taki toplam varlığı 500.000 TL ve üzeri olan müşterilere üçü İstanbul’da; diğerleri Ankara, İzmir, Bursa ve Adana’da olmak üzere özel tasarlanmış toplam yedi Özel Bankacılık şubesi ve bir Özel Bankacılık köşesi aracılığıyla hizmet vermektedir. VakıfBank, Özel Bankacılık büyümesinin temelini; yetkin insan kaynağına, karşılıklı güvene öncelik veren hizmet anlayışına dayandırmaktadır. VakıfBank Özel Bankacılık, üst gelir grubu müşterilere konusunda uzman Özel Bankacılık portföy yöneticileriyle, kişiye özel finansal çözümler yaratmakta, müşteri konforuna önem verilerek tasarlanan özel hizmet noktalarında, standart bankacılık ürünlerine ek olarak, Özel Bankacılık müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine uygun alternatif yatırım seçenekleri sunmaktadır. Kuruluşundan itibaren büyüme politikalarını Banka dışı yeni müşteri kazanımı ve müşteri memnuniyeti eksenine oturtan VakıfBank Özel Bankacılık, varlık büyüklüğünü 2016 yılsonuna göre yaklaşık %40 oranında artırarak, 2017 yılını 3 milyar TL üzerinde varlık büyüklüğü ile kapatmıştır. Toplam büyüklüğün yaklaşık %95,82’sini yeni müşteri edinimi yoluyla sağlamıştır. Müşterilerine en kaliteli hizmeti sunmayı ilke edinen VakıfBank Özel Bankacılık, bu doğrultuda portföy yöneticilerinin gerek teknik donanımlarını, gerekse satış ve ilişki yönetimi yetkinliklerini, gerçekleştirilen planlı eğitimlerle yüksek seviyede tutmaya özen göstermiştir. Müşterilerinin, Banka ile ilişkilerinin daha da gelişmesini sağlayacak ve memnuniyetlerini artıracak aktivitelere de önem vermiştir. Organize edilen çeşitli tarih ve sanat etkinlikleriyle, mevcut ve potansiyel müşteriler ile uzun vadeli ilişkinin temelleri atılmaktadır. »» 2018 YILI STRATEJILERI VakıfBank, 2018 yılında ürün çeşitliliğini artırarak Bireysel Bankacılık alanında müşteri ihtiyaçlarına yönelik yeni ürün ve hizmetleri uygulamaya almayı planlamaktadır. Bununla birlikte; özellikle dijital kanallardan müşteri taleplerini karşılayarak kolay ulaşılabilen, hızlı ve kusursuz hizmet alınabilen bir banka olmayı hedeflemektedir. Bu kapsamda konut kredisi başvurusunun tüm aşamalarının dijital kanallardan yapılarak şube kanalında sadece imza alınarak kullandırımın tamamlanması, ekspertiz başvuru ve sonuç taleplerinin dijital kanallardan yapılabilmesi hedeflenmektedir. Krediye konu ekspertiz taleplerinin yanı sıra, müşterilerin evinin değerini öğrenmek istedikleri her durumda ekspertiz sürecini başlatabilecekleri platform oluşturulacaktır. VakıfBank, teknolojik altyapıya yaptığı yatırımlar ile müşteri verimliliğini en üst seviyeye çıkaracak kampanyalar düzenleyip faiz dışı gelirlerin artırılması yönünde çalışmalarını sürdürmeye devam edecek; müşteri sadakatini artırıcı çalışmalarla çapraz satış oranını artırarak, bankacılık sektöründeki rekabetçi tavrını sürdürecektir. 2018 yılı içerisinde, tasarruf mevduatı müşterilerine VakıfBank tarafından sunulan hizmet kalitesinin artırılması amacıyla teknolojik altyapı çalışmalarına ağırlık verilecektir. Bu kapsamda vadeli mevduat müşterilerinin, şubelerden yapabileceği tüm vadeli hesap işlemlerini mobil bankacılık ve internet bankacılığı uygulamalarını kullanarak yapabilmesine imkân tanıyacak teknolojik geliştirmeler yapılacaktır. VakıfBank, tasarruf mevduatı müşteri sayısı ve pazar payında planlı büyüme hedefleri doğrultusunda, müşterilerin ihtiyaç ve taleplerini ön planda tutarak piyasa koşullarına uygun mevduat ürünleri geliştirecektir. VakıfBank, Özel Bankacılık alanında, 2018 yılında da, özel bankacılık segmentinin dünyada ve Türkiye’deki büyümesine paralel olarak artan rekabet ortamında; yönettiği varlık büyüklüğünü ve hizmet sunumunu geliştirmeyi, kendi iş kolunda rekabette aldığı payı artırmayı, müşterilerine sunduğu hizmet ağını genişletmeyi ve butik etkinliklerle de müşterilerinin yanında olmayı hedeflemektedir. ÖZEL BANKACILIK Özel Bankacılık toplam varlık büyüklüğünün yaklaşık %95,82’si yeni müşteri edinimi yoluyla sağlanmıştır.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzMzNjEw